Ramazan Ayında Sağlıklı Beslenme
Sağlıklı bir beslenmede 6 öğüne çıkan beslenme düzeni ramazan gelince sahur ve iftar olmak üzere 2 öğüne düşer. Bu şekilde beslenme de metabolizmamızı yavaşlatır. Kan şekeri- insülin dengesini değiştirir ve genellikle kilo alımı gerçekleşir.
Ramazan Ayına Özel Beslenme Tüyoları
Bir dilim ekmek 25 grama denk geliyor. Hamuru fazla olmayan bir pideden 1-2 boğum yediğinizde bir dilim ekmek yemiş olursunuz. Çok kalın bir pideden ise sadece bir boğum yiyin. Pide beyaz undan yapıldığı için çabucak kana karışır, kan şekerinin hızlı bir şekilde yükselmesine neden olabilir.
Sınav Öncesi ve Sınav Günü Doğru Beslenme
Medilife Beylikdüzü Diyetisyen ve Beslenme Uzmanımız Pelin KONUK, YGS Sınavına girecek kişiler için sınav öncesi ve sınav günü nasıl beslenilmesi gerektiği ile ilgili ipuçları verdi.
Niçin Ara Öğün Saati ?
Ara öğünler kan şekerini stabile ederek çabuk acıkmayı, bir sonraki öğünde fazla yemeyi engeller ve metabolizmayı hızlandırır.
Detoks Diyeti Nasıl Olmalıdır ?
Detoks, belli başlı besinlerle vücudu temizlemek, karaciğer, akciğer gibi organları toksinlerden arındırmak, bağışıklık sistemini kuvvetlendirmek, kendini daha iyi hissetmek ve kilo vermek amaçlı yapılan ve dikkatli uygulanması gereken bir beslenme programıdır.
Ekmek Olmadan Sağlık Olmaz
Ekmek grubu olarak ele aldığımız tahıllara muhakkak beslenmede yer verilmeli.
Çölyak Hastalığı (Gluten Entorepati̇si̇)
Çölyak Hastalığı olarak bilinen Gluten Entorepatisi nedir?
Bitki Çayları Hakkında Sorular
Bitki Çayları hakkında sık sorulan sorular ve cevapları
Ki̇lo vermede koruma dönemi̇ nasıl olmalıdır?
Verilen kilonun kalıcılığı nasıl korunur?
İftar ve Sahuruyla Ramazan
Ramazan ayının gelmesiyle beraber birçok insanın beslenmesinde büyük değişiklikler görülür. Özellikle iftar sofralarında her şeyiyle tam teşekküllü hazırlanan sofralar vazgeçilmez hale gelir...
Sayfa 1 / 2 (Toplam 19 kayıt)
  1 2